2010. január 11., hétfő

gyerekeeeek. szép az élet hejjhó. gyönyörűséges volt ma a főtárgyam, meg lettem dícsérve, remélem vizsgán is úgy fognak sikerülni a darabok ahogy órán. ha igen--akkor meg leszek magammal elégedve. szolfézsból is meg lettem dícsérve, bár nem tudom mire föl, főleg hogy épp azért feleltem, mert majdnem megbuktam. de most már megfogadom, hogy rendesen mindent megtanulok, még azt is amit talán nem is kéne(TÖRÖLVE,TÖRÖLVE, TÖRÖLVE!!!!!!!!!!!), minden órán ott leszek (ahogy eddig is ott voltam majdnem minden órán, kiv. betegség satöbbi. nem tudom honnan varrtak a nyakamba tíz igazolatlant, de ezért még vonóval kergetem meg az egész igazgatóságot, és bizonyítom be, hogy rosszul tudják, nincs igazolatlanom, pláne nem 10, és pláne nem november 31ig.) és én leszek a legpengébb a csoportban. na??
jómi?
amúgy, az osztályfőnök azt mondta, hogy meg van velem elégedve, mert jó a bizonyítványom. mégszép.
na lassan szintzárás. távoztam. (és befejezem önmagam fényezését. nem is szoktam ilyet.)
:) jóccakát

1 megjegyzés:

Acho írta...

öndicséret lenni büdös... :D