2009. december 9., szerda

hüü. de szeretek én iskolába járni hajjjajajj. főleg, hogy jövő héten csak szimplán 11dolgozatot írok, le se merem írni, hogy mikből, mert én se tudom. vagyis tudtam csak éppenséggel akkor ugrott be mindegyik amikor felírtam egy papírra a heti beosztást, és megszámoltam. plusz zongoravizsga, ami miatt szépen szólva rettenetesen be vagyok sz*rva, mert szerintem egyáltalán nem tudom a darabokat. sebaj. volt már lehetetlen vállalkozásom, és a végén jó sült ki belőle. na majd meglátjuk. e heti termés eddig egy kettes, meg egy zirdolgozat. kettes földrajzból, ziren meg gregoriánból írtunk.
amúgy nekem aztán beszélhet a tanár. amikor este 6tól éjfélig tanulok, következő nap 3témazárót írok akkor ne várja el hogy annyira tökéletes lesz. éjfélkor én már alig látok, nem hogy még nekiálljak a föcinek. amúgy meg nem tudom miért 2es amikor 3 a4es lapot teleírtam. abszurdum.
rohadt életbe is, kijavítom ha addig élek is.
viszlát.

Nincsenek megjegyzések: