2009. december 25., péntek

sokat alszom, keveset gyakorolok (semmit) (EJNYE), sokat eszem, biztos híztam három kilót és jó a kedvem. kaptam egy csomó tökjó dolgot, (egyet se kértem), mondtam, hogy most inkább legyen meglepetés amit kapok. kábé három éve egyfolytában azt kaptam amit kértem, és már kezdett idegesíteni, hogy beülök a fa alá és úgyis tudom mi van a csomagolópapír alatt. most meg csak nézelődtem, mosolyogtam, és csodálkoztam, hogy nahát tényleg szerettem volna parfümöt, ;mert a régi elfogyott, de nem szóltam hátha kitaláljátok a gondolataimat; és tényleg szerettem volna számológépet is, mert mindig az öcsémét használtam, és most kaptam olyan tökjót amilyet szerettem volna, és már mindent ki tudok számolni; és bőröndöt augusztus végén kaptam, de most kaptam még egyet, mert kicsi vagyok, és nem bírom el a másikat normálisan; és a fényképalbumnak is örültem amit az esztertől kaptam, a horgolt felsőnek is amit a mami csinált, a szemhéjfestéknek is amit a nagynénéméktől kaptam.
örültem hogy szombattól szerdáig minden nap találkoztam Kristóffal, örültem a halászlének, a karácsonyfa alatt üldögélésnek és beszélgetésnek, a mákosgubának és mindennek aminek csak lehet.
hogy milyen jókedvem lett, van és lesz.
juhééé karácsonyvan(L)

Nincsenek megjegyzések: