2009. december 28., hétfő

kóró.meg a gaz.

Brigi üzenete:
*amúgy meg ne becsüljön alá engem holmi mezei gaz hogy kicsit dobok:D
millimia üzenete:
*jajajajjj
*azért
*nemistudom
*szóval szerintem egy kórón hamarabb áthajt egy traktor
Brigi üzenete:
*hát nem
*vagyis lehet hogy úgytűnik h a kórón hamarabbáthajt de csak azért mert az fel sem tűnik senkinek ha egy gazon hajt át a traktor
millimia üzenete:
*nana
*nem így van
*ugyenis
*a
*a gaz a mezőn nő
*meg a kertben
*a kóró meg összevissza
*tehát nagyobb az esélyed a traktor általi halálra
Brigi üzenete:
*a gaz nem összevissz nő?:D
*dehogynem
millimia üzenete:
*de
*de a mezőn
*a mezőn nem jár traki
*az a szántóföldön nő
*ja
Brigi üzenete:
*traki?:D hehe
millimia üzenete:
*he
*D:
*ÁÁÁÁÁÁÁÁHÁHÁHÁHÁHÁÁHÁHÁHÁHÁ
*:D
*nem
*a szántóföldön jár a traki
*na
Brigi üzenete:
*mivan? a traktor a szántőföldön nő?:D
*hehe
*:D
millimia üzenete:
*jaja
*D:
*most tűnt fel?D:
*bééééna
Brigi üzenete:
*nem most
*csak nemtudtam olyan gyorsan írni
*:D
millimia üzenete:
*D:
*ccccccc
*ugyeugye
*egy kis kóró
*D:
*nem tud szembeszállni egy gazzal:]
Brigi üzenete:
*nem is állok le egy gazzal vitatkozni nem alacsonyodok le:D
millimia üzenete:
*fujjj
*D:
*ki szólt hozzám
*csak a szél zúg itt vagy valami kis kóró lengedezik itt
Brigi üzenete:
*ja bocs lefelé nem olyan könnyen terjed a hang azért nem tudod h mikor beszélek hozzád
millimia üzenete:
*jajajajjjj
*mekkora az arca ennek a kis semmi kórónak
Brigi üzenete:
*na mekkora?:D
millimia üzenete:
*(------------------------------------------------------------------------------------------------------)
*EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKORAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Brigi üzenete:
*hát akkor megnyugodtam mert....az még nem olyan nagy a atiédhez viszonyitva:D
millimia üzenete:
*zenész gaz vagyok
Brigi üzenete:
*és?:D
millimia üzenete:
*nem jöhetsz le velem egy lépcsőn, mert nem fér el az arcunk egymás mellett
*D:
Brigi üzenete:
*hát lehet h melletted tényleg nem fér le senkia lépcsőn:D
*de halllod...azt ajtót bezsírozod h beférj vagyis becsússz vagy hogy jutsz be a szobábaM?
*-M
millimia üzenete:
*há
*beszólt egy ilyen kis szántóföldi gyomnövény.
*szerintem neked plasztikai műtétre kellene menned, hogy az arcodból neked is lefaragjanak egy keveset
*D:
Brigi üzenete:
*na persze:D
*tudod mi jár ezért?
*ni-t mondok rád:D
millimia üzenete:
*szarvagy
*én egy puszta ni-től nem ijedek meg
*D:
*cö
*mi az nekem
*mennyél vissza a kurva rekettyésedbe
*aztán ott nizzél
*ne itt
*D:
Brigi üzenete:
*:Dhehe
millimia üzenete:
*há
*D:
*erre már nem is tudsz mit mondani
*én nyertem
*D:
Brigi üzenete:
*hát ennél nagyobb baromságot valóban nem tudok mondani kedvesem:D
millimia üzenete:
*:D
*helyes
*:D
*én vagyok a királynő gaz
*porba lettél tiporva. nyista. átment rajtad egy traki
*D:
Brigi üzenete:
*gratulálok felség bekell hogy hódoljak:D
*najó nem
millimia üzenete:
*nemadodfel
*D:
*tudtam
*becsüllek kóró
Brigi üzenete:
*nem...inkább...BAZDMEG
*:D
millimia üzenete:
*TE BAZDMEG
*:D
Brigi üzenete:
*kit?:D
*na mondjad
*hallgatom a válaszát hölgyem:D
millimia üzenete:
*nos
*van tippem
*D:





azt hiszem.betegek vagyunk.

1 megjegyzés:

Sissy írta...

Utólag is nagyon boldog névnapot kívánok!:)