2010. augusztus 15., vasárnap

400.

nem mintha annyira számítana, hogy hányadik bejegyzésemet írom. de szerintem a 400 olyan szép kerek szám, hogy érdemes róla megemlékezni. bár nem mintha sokkal értelmesebb dolgot tudnék ide írni, mint amilyeneket általában a bejegyzéseimbe írok. sajnos mostanság jött el megint az a pillanat, hogy elhatároztam, még maximum 100 rettenetes bejegyzést írok, aztán lehúzom a rólót. vagy hogy mondják. sajnálatos módon már nem tudok beszámolni olyan nyíltsággal az életemről, mint ahogy (talán) blogom elkezdésének idején. így tehát nem látom értelmét annak, hogy folytassam. bár, mint írtam 100bejegyzést még megpróbálok megírni, de már előre látom mekkora kínlódás lesz, úgyhogy szerintem 100 a max. aztán majd meglátjuk mennyi sikerül. érdeklődés szerintem úgyse volt eddig se, ezután se lesz, úgyhogy majd önmagam szórakoztatására "körmölöm" a bejegyzéseket.

semmi érdekes nem volt ebben a bejegyzésben se. szerintem egyikben sincs.
:)
pá.

Nincsenek megjegyzések: