2010. augusztus 29., vasárnap

408.

na. hazaértem kaposvárról. najó, már tegnap is itthon voltam, csak lusta voltam írni. hát most írok. hihetetlenül jó volt. gyerekek. ti ilyet még nem láttatok. először teljesen el voltam veszve, azt se tudtam lesz-e ott olyan ember akit már ismerek vagy ilyenek, de aztán jött blanzs meg attila is, úgyhogy már nem voltam rögtön elveszve annyira. napi programom nem volt túl megterhelő, reggel kaja, aztán egy kis séta, sok gyakorlás, aztán déltől fél egyig órám volt, utána kaja, alvás, gyakorlás, megint kaja, aztán végül jó sok séta. és alvás. nem egy megterhelő napi program, bár a gyakorlásokban jól el tudtam fáradni. jaa plusz napi programom a zenehallgatás volt, attilát mindig sikerült valahogy rávenni arra, hogy játssza el nekem az összes általa írt, és nem általa írt művet. ezen kívül még este is volt néha koncert, mindig játszottak egy páran a táborból. egyébként összesen 143 résztvevő volt, ha jól tudom. volt egy pár csodagyerek is, akiknek a játékán rendesen kiakadtunk. 11 évesen christian bach csellóversenyt játszani...áh. "rossz" visszagondolni is, milyen rohadt jól játszott minden kisgyerek. nem hiába mesterkurzus. tényleg mindenki nagyon jó volt. azért volt pár elviselhetetlen darab a koncerteken, mint például hacsaturján hegedűversenye. rettenetes negyed óra volt, visszagondolni is szörnyű. bár csodáltuk a fiúk aki játszotta. iylet nehezet, és fejből játszani.
azért voltak kifejezetten jó darabok is. például játszotta négy csellista a náttin elsz medörzt (szigorúan így leírva.kristóf kívánság.)az apocalyptikától, aminek a kottáját rögtön meg is szereztem lindától, aztán majd eljátsszuk valamikor. ma máskor/máshol nem, akkor majd egy muzsikus koncerten. már meg is van három csellista (blanzs, attila meg én), a negyediket meg majd valahonnan összeszedjük. csak jön valami elsős. reméljük. majd megnézem a suli honlapján, hogy kiket vettek fel. egyébként remélem nem lesz jobb nálam az az elsős, mert akkor szívinfarktust kapok:D
amúgy tök gyorsan elment ez az egy hét, meg gyorsan el is ment ez a nyár, elég rossz, hogy kedden már vissza is kell menni a koliba. aztán már szerdán évnyitó, meg suli. utálom az első egy hetet, mert semmit nem csinálunk, és ez olyan unalmas. meg se kéne tartani azt az első egy hetet, csak hát első hét mindig van, úgyhogy felesleges ezen kiakadni. mindig van unalmas szakasz a suliban. na, az első, és az utolsó hét pontosan ez a szakasz. majd kedden egyszerre megyünk fel a lányokkal, hogy ha nem egy szobába raknának minket akkor ki tudjuk csapni a balhét. én mondtam anginak, hogy ha nem egy szobában leszünk, és nem lehet megoldani, hogy együtt legyünk, akkor én jövök is haza, már hülyékkel nem leszek együtt. nem érezném úgy jól magam. bár szóltunk csilla néninek, hogy együtt akarunk lenni, de ott van kurvaági, aki mindenbe beleszól. bár nem volt velünk probléma az év során, úgyhogy nem lehet semmi ok arra, hogy szétszedjenek. legalább is ajánlom nekik. szerintem fogok is írni a nevelőtanárunknak, hogy ugye együtt leszünk.
na most megyek. pá.:) legyetek jók.

Nincsenek megjegyzések: