2010. augusztus 9., hétfő

zenetábor.plus.2.0.

na megvolt a vacsi, bajákpeti nagyot alkotott, már ha egy jól sikerült paprikás krumpli nagy alkotásnak számít. a felvételek is befejeződtek legalább is én úgy tudom. a nagyteremből kihallatszó tapsvihar szerintem ezt jelentette. elvileg lesz megint majd éjjeli próbánk, mint tegnap éjszaka, majd ezt még meglátjuk. egyébként az éjjeli próba arra szolgál, hogy kellőképpen kitomboljuk magunkat, és "zúúzzzunk" egy jó nagyot. már amennyire csellón lehet zúzni. csak annyi az egész, hogy a pizzicatos részeken is vonóval játszom, és közben ádámmal veszekszem. tegnap este ez így sikerült. vagy éjszaka. nem is tudom, hogy a fél12 már éjszakának számít-e.
egyébként most dsarosi laptopját nyúzom, mert velem ellentétben ő még nem vacsizott, sőt a fiúk többsége se, úgyhogy most einstandoltam a fiúk hálószobáját, és itt írok. macerás lenne átcipelni az én szobámba a laptopot. (keményen kéne 20 métert sétálnom. ami ugyebár sok, egy laptoppal. ami mondjuk max 2kiló. vagy istentudja. most a bejegyzés pontossága kedvéért nem fogom megkeresni neten, hogy hány kiló.)
a nap eseményei közé tartozik még az is, hogy borzzal fifáztunk egyet, ahol persze le is vert. de megvédem ám magam, mert csak 11-esekkel tudott legyőzni. előtte még lenyomattam vele egy 120 perces meccset. egyébként büszke vagyok magamra, mert 11-esekből én is összeszedtem 3 gólt, úgyhogy csak egy góllal vert agyon. a szemét:D még hátra van ám a visszavágó. szerintem az se fog jobban sikerülni:D nem tudok laptopon játszani. meg amúgy se. de azért próbálkozom, mert szerintem tök jó játék. otthon is játszhatnék, de ott unalmas, mert ellenfélnek csak a gépet hívhatnám ki, az meg úgy nem érdekes. kivel tudnék én akkor meccs közben veszekedni?:D

amúgy ez a 9. nap, hogy a zeneiskolában "lakom", holnap lesz a 10. és egyben utolsó is. (micsoda számítások). aztán megyek haza, ahol fogalmam nincs, hogy mit fogok csinálni, ugyanis dsarosiék elutaznak, és így 1 hétig nuku matek, tehát semmi dolgom. döglés. egyébként rám fér a pihenés, eléggé elfáradtam így az elmúlt napokban. és most jön még a csak a "java", vagy hogy mondjam, mert eleve is úgy volt beszervezve, hogy ma nem alszunk, mert utolsó éjszaka és különben is, vége a felvételeknek, tehát ünnepelni kell. teeehááát. nem alszunk, tehát még jobban el fogok fáradni, tehát meg is van a hét összes további napjára a program. mégpedig. az alvás. jupppi..
.
na. azt hiszem a többiek lassan végeznek a kajálással, dsarosi pont az előbb jött be, hogy nemsokára kell majd nekik a gép. úgyhogy el is búcsúzom, következő post már otthonról.

pááá.

Nincsenek megjegyzések: