2010. augusztus 5., csütörtök

zenetábor 2.0

egészen jól haladnak a dolgok. ez a zenetábor ötödik napja.
semmi nem történik úgy, mint ahogy elképzeltem, és semmi nem sikerül úgy ahogy szerettem volna, de azért nem annyira rossz, hogy "kétségbeessek". elvileg és gyakorlatilag is kettő darabban játszom, az egyik egy kétszólamú bach invenció. (érdemes vele vesződni, tényleg nagyon jó) (majd meglátjuk koncerten hogy sikerül). egyébként azért kezdtük el gyakorolni ezt az invenciót az andival, mert úgymond kötelességünknek érezzük, hogy konzis létünkre mutassunk is valamit, és ne csak tingli-tangli darabokban szerepeljünk. majd kiderül, hogy értékelhető-e a darabunk koncert szinten (úúúgymond). egyébkénnt készül a színdarab is, fogalmam sincs mi a lényege és miről szól, de jó lesz, mert jó a zene is. kis reklám: szombaton 17 órakor adjuk elő a széchenyi téri színpadon. (kíváncsi vagyok hogy fogunk elférni a színpadon. kurva nagy a zenekar ugyanis.)
ezen kívül "összeszedtem" jobb kézbe egy jó kis ínhüvelygyulladást, de akkor is "legény" leszek, és csakazértis fogok játszani a koncerten. nem azért jöttem el, hogy a közönség soraiból sasoljam a műsort. (szép is lenne)

majd meglátjuk mi lesz.
pá.

Nincsenek megjegyzések: