2009. november 3., kedd

anya közlése, miszerint az orvos fél2től rendel; helytálló volt ugyan, mert nem csak én voltam az a hülye aki odament fél2re. természetesen a rendelés fél2kor kezdődött; vagyis kezdődött volna, de a doktornő háromnegyedre tolta be a képét, a rendelést meg fél3kor kezdte el. nekem már 2órakor is goromba gondolatok járkáltak a fejemben, de amikor még negyed3kor is csak ültem kezdett elborulni az agyam, és kis híja nem volt, hogy berontsak az orvosi szobába és ráborítsam az asztalt a trécselő doktornőre. farkasüvöltésként csapott volna át a fejükön gonosz kacajom, miközben a doktornőt a hallgatójával meg próbáltam volna fojtani, és közben üvöltöttem volna "hogy kurva anyátok beteg vagyok, fáj a fejem, haza akarok menni, engem ti itt ne tartsatok fel" . és itt jön a de. normális ember mindezeket a megpróbáltatásokat, miszerint egy órát csúszik a rendelés kezdete, el tudja viselni, én is, csak mivel beteg vagyok, kicsit nehezebben bírom ha húzzák az agyamat. miután háromnegyed3kor behívtak, csak szépen mosolyogtam, és próbáltam arcomról letörölni azt a teljes totális mindent eláruló vigyort, hogy "én majdnem jöttem és rátok borítottam mindent". háromnegyed után 5PERCcel pedig már "elégedetten" távoztam, mert újabb 3gyógyszerrel lettem gazdagabb, a negyediket meg már tegnap is megvettem. remek. egy élmény betegnek lenni.
de komolyan.
de azért melegen nem ajánlanám.

Nincsenek megjegyzések: