2009. november 16., hétfő

elég régen írtam, sajnos mostanság nem nagyon volt időm. kedvem lett volna, csak vagy nem tartózkodtam otthon, vagy otthon voltam, de épp mégse értem rá, mert pihentem; magyarul is leírva szépen helyesen-döglöttem, ahogy csak kell. a múlt hetem egy kicsit húzós volt, mert átlagban sikerült 5órát aludnom minden nap, és egy kicsit elfáradtam. amúgy én nem szoktam ilyen keveset aludni, csak előtte való héten beteg voltam, és mivel lóhalálában hazamentem egyetlen egy füzetet se vittem magammal, így meg nehéz lett volna tanulni; tehát mindent múlt héten kellett bepótolnom. hétvégén meg szokásos kedvenc programjaimat folytattam. mégpedig: Kristóffal voltam, csellóztam, aludtam, és ettem. szeretek hétvégente hazamenni. olyan jó. várom már a téli szünetet is. az olyan jó lesz. csak legyen egy kis hó is. úgy még szebb minden.
ez a hetem is eléggé sűrű lesz:
kedd:
suli, kamara, este Nyuszival galla.
szerda:
kurzus (egész délelőtt, juuuhuuu nem kell suliba menni), délután eszter tanszaki
csütörtök:
kurzus (megint egész délelőtt, megint nincs suliii), délután györgyi, csellóóra
péntek:
suli, dórival próba, aztán filmnézés, vagy nemtudom. valami ilyesmi.
a hétvége meg a szokásos. juhuuuu.
végül is nem sokára pakolunk:D
ja azt el is felejtettem, hogy holnap még elvileg lesz zongoraórám is. vagy nem lesz. még nem biztos, hogy a tanár ráér.
amúgy most azért tudok netezni, mert keresnem kellett törire anyagot a buddhizmusról és a brahmanizmusról. egészen érdekes téma szerintem, de attól függetlenül nem tudom elképzelni, hogy hogyan hisznek a lélekvándorlásban.

amúgy azt tudjátok, hogy a brahmanizmus és a hinduizmus majdnem ugyanaz? sőt, a wikipediaba ha beírod, hogy brahmanizmus akkor átirányít a hinduizmushoz. akkor
végül is. ugyanaz.

na remélem mindenki jól van.
jók legyetek:)

Nincsenek megjegyzések: