2010. június 15., kedd

ééés; megújult a blog.
Régen változtattam már valamit az életemen, hát most úgy döntöttem elkezdem a változtatásokat. Először is a blogomon.
Nem vártam meg, hogy 24-e legyen, mint látjátok már előtte elkezdtem újra írni. A nyári szünet azt jelenti van időm, mint a tenger; és a kihasználatlan időben pedig kedvem van az íráshoz. Egyenlőre nem tudom még mit fogok csinálni egész nyáron, de majd úgyis megtudjátok a blogból, ha meg nem innen, akkor személyesen fogom elmondani. Már ha találkozom egypár emberrel. A jövő zenéje még ez, de nem szeretném tétlenül tölteni ezt a nyarat, úgy érzem az energiaszintem már a józan ész határát is súrolja (bár ez nem látszik mindig), úgyhogy nem fogok a fenekemen csücsülni, míg újra be nem csengetnek. Remélem az energiafelszabadulásommal együtt a bejegyzéseim humoros megjelenése is újra visszatér, és újra tudok majd nevetni önmagamon.
Majd meglátjuk.

sziasztok:)

Nincsenek megjegyzések: