2009. augusztus 5., szerda

és elhatároztuk,

hogy megcsináljuk. hogy ha beledöglünk is, de megcsináljuk.
és végigtanuljuk ezt a négy évet. és az azt követő ötöt is.
és lesz matek emeltem.
lesz német, és angol érettségim.
lesz info érettségim.
lesz biosz érettségim.
lesz kémia érettségim.
kitűnő leszek míg csak bírom.

beledöglöm is végigcsinálom, és gyógyszerész leszek.
és seggberúgok mindenkit aki nem hisz bennem.
aki nem hiszi el, hogy végig bírom csinálni, az ne higgye.
és majd röhögök a diplomámmal, idióta csürhe orvostanhallgató banda, kik néztétek hogy élesztek fel egy hullát. (tegnap este, hahaha; a hulla aki él, és röhög)
majd röhögök, és lehervad a mosoly az arcotokról.
és négy év múlva írok majd egy bejegyzést. hogy megcsináltam négy évet, és még jön öt.

ja. azt mondod minek kitűnőnek lenni.
nekem ez a célom.
meg az hogy boldog legyek. és most boldog vagyok, és nagyon régóta boldog vagyok;
és aki nem hiszi járjon utána.

húzzatok el kukutyinba zabot hegyezni.

de én gyógyszerész leszek.

kamilka üzenete:
*beledöglünk de megcsináljuk
Viven üzenete:
meghát


és még annyit: Anyukám, ezt olvassad!

Nincsenek megjegyzések: