2009. augusztus 3., hétfő

kamilka üzenete:
*mittudomén
*D:
*majd ha egyszer megpihenek itthon a saját galaxisomban
*majd uccsó héten augusztusban
*rendezünk nekem búccsúúúúpártit
Brigi üzenete:
*miaz h néked külön galaxisod van?:D
kamilka üzenete:
*mit szólsz?
*D:
Brigi üzenete:
*oké
kamilka üzenete:
*neked is bázze
*csak hülye vagy és nem veszed észre
Brigi üzenete:
*nekemnincs
kamilka üzenete:
*akkor szar vagy
Brigi üzenete:
*jja de teis suttyósárkány....paff a bűvös sárkány:D
*úgyis mindíg paff vagyok tőled:D
kamilka üzenete:
*jáj
*ez deszép volt
*D:
Brigi üzenete:
*ó hát bennem egy művész veszett el......de olyan mélyen hogycsak na és elő sem jön:D
kamilka üzenete:
*látom
*érzékeltem
*amúgy tudtad hogy az én dzsedikardon azt mondja nindzsá és nem azt hogy züm zümmm?D:
Brigi üzenete:
*tudtam:D
kamilka üzenete:
*nebassz
*olyan hangos?
Brigi üzenete:
*ide hallom basszus:D
kamilka üzenete:
*deszaaar
*D:

Nincsenek megjegyzések: