2009. augusztus 2., vasárnap

nahát gyerekek, hazaértem.
ééés most; itthon leszek 4napot. aztán megint megyek el; de 10 napra. jajjjjj 10nap. az sok. de nem baj, mert világot látok és utána hazajövök és mutogathatok mindenkinek szépséges képeket a szépséges kastélyokról, ahol az én tündökletesen csodálatos lila hajú fejem megfordult. hahaha. milyen furcsa. nem emlékszem hogy múlt nyáron ennyi programom lett volna. most meg. egy hét itthon, vagy 4nap, aztán 9-10nap megint távol. a 7napba még beleegyeznék jó szívvel. de 10. naneee. azért az már nekem is egy kicsit sok. de nem baj; fejjel előre, egyenesen jólesz az gyerekek, lesz sok kastély juhuuuu; Kristófnak meg majd minden este írok levelet, amit nem adok fel postán, és amit majd ha hazaértem odaadok neki. ugye milyen jó ötlet. látjátok, hazajövök zenetáborból és szárnyalok. (na nem mintha eddig nem tettem volna; ----juj de rossz szööveg)

na. zenetáborról még egy szót se szóltam.
remek.
:D
egy szó. szóval akkor már szóltam róla.
najó bővebben; nagyon jó volt, nagyon nagyon nagyon. volt benne egy kis sírásrívás aztán kihüppögtem magamat Kedvesem vállán, megnyugodtam, mert figyelt rám; volt egy kis éjjel 3kor kukoricasaláta-hús evés Eszterrel; volt nagybödön fagyi evés, földön ülve, istentudja mikor, valamikor éjszaka; volt harcipuszi; színdarab; soksok zene; végre megtanultam Attila egyik darabját is, és elkezdtem írni a második darabomat végre; kellett hozzá egy kis lökés mert nem volt sok zene bennem a legutóbbi erősen 21. századi művem után, amiben még mindig találok minden zongorázás után valami újat; és a többi és a többi.
és most elhatároztam, hogy ha törik ha szakad, leírom az első darabomat, és azt is amin most dolgozom, mert meg kell lennie az eredetiknek; tök más úgy ha beleimprovizálok mindenféle dolgot. úgy már nem tudom mi az eredeti.
képek nem tudom hogy lesznek-e zenetáborról, ha lesz valami normális közöttük (ha egyáltalán kapok) akkor rakok ide fel, mert én most nem fényképeztem.

na pá gyerekek, távozom tortareceptet keresni.

Nincsenek megjegyzések: