2009. augusztus 7., péntek

óóó

mindjárt le kell feküdnöm aludni, mert nem mondanám hogy elmúlt 24órában sokat aludtam volna. bár végülis alhatok majd az autóban is reggel, de a kocsiig is el kell majd valahogy mászni, tehát felkelni muszáj, vagyis aludni is, mert alvás nélkül még mászni is nehéz.
namármost.
mosthogy ezt így megtárgyaltam saját magammal; azt hiszem lépek is.
a blog most papíron fog futni 9napig, amiből ti semmit nem fogtok észrevenni, mert levélformátumban írom majd Kristófnak. lehet, hogy oda se adom Neki, de valakinek címezni amit írok, sokkal könnyebb.
majd ha hazaértem megint lesz szerintem egy pár kép a jónagy hegyekről, meg a jónagy várakról.

ismétlésképpen:
-Maci-----jön, persze hogy jön, mindig is mondtam, hogy ragaszkodom Macihoz, zenetáborban is volt velem. világot lát; nohát.
-Béka-----jön, még jóhogy. Béka, Maci legjobb barátja, Kamilka mellett szoktak dögleni. BÉka is jön, világot lát ő is. nem árt ám az se.
-Kispárna-----jön, ő is jön, mert miért ne. hű társam az álmok mezején, tralllalaaa.

na pá...DÁVÁN.
jók legyetek.

Nincsenek megjegyzések: