2009. augusztus 7., péntek

kezdek komolyan elfáradni, de még tart a rizikozás és kíváncsi vagyok ki fogja megnyerni. van tippem, de nem hangoztatom hátha nem jön be. aztán rizikozás után alvás; még jó, hogy sokáig aludtam tegnap délelőtt, és semmittevéssel töltöttem a napomat; így jobban bírom. fáradok, fáradok; de meglepő, hogy nem ásítozom sokat. azért ha szembekerülnék most hirtelen egy ággyal, nem biztos, hogy nem zuhannék rögtön rá, és aludnék el rajta fél perc után.

na erre a mozdulatsorra még várni kell kedves olvasók; és orvostanhallgatók csürhe csoportja; de ne aggódjatok; eljön majd ez a pillanat is. persze ti mind alszotok. puhány emberek.                            

most egyszerre már nem is vagyok annyira fáradt, de ez úgyis csak látszat, ez a "hirtelen nem vagyok fáradt állapot" majd 10perc múlva elmúlik. de sebaj. 

reggel sokkal fáradtabb leszek, mint most vagyok. 

na pá. legyetek jók ha tudtok. és aludjatok jól, álmodjatok szépeket. jó iccakát gyerekek:)

Nincsenek megjegyzések: