2009. szeptember 11., péntek

ez itt aztán nem ám a neszmélyiút, nem is a sasadi; megjegyzem sasadira ezen a héten fel se jutottam; nem bizony, ez itt már esztergom hahaha, lehetne a cím HELLOESZTERGOM de minek, hello inkább MINDEN KEDVES OLVASÓ, mert jó a kedvem épp, meg miért ne lenne, itthon vagyok, királyság van, meg ahogy mondaná Nyuszi, PÍP meg Písz, hahaha.
naszóval. hol is kezdjem, remek beszámolómat; kezdem ott, hogy ma volt úszásóra, senki nem tudta hogy negyed3ra érünk vissza a suliba; én is arra készültem, hogy a 14:20as vonattal jövök haza. persze, hogyisne, nem ám, majd 15:20sal hazamész kedvesem, ha végzünk és eléred. hát jelentem elértem, nagyon király voltam, csak helyem nem volt túl sok, hát beültem egy helyre ahol találtam egy kevéskét, a bőröndömet meg kivágtam a folyósóra, hadd kerülgesse minden hülye aki arra téved. hát mitne mondjak, volt egy pár aki majdnem hasraesett benne, pedig ezt eldönteni nehéz, meg kikerülni is akkora. na sebaj, a csellómmal végre jól utaztunk, bőröndcipelésben minden kedves fiatal és öreg, nő és férfi, fiú és lány segített, hála nekik. ja ráadásul most nem úgy estem be vonatindulás előtt 1perccel, végre volt időm elhelyezkedni, sőt a vonat csak később indult, tehát még mérgelődhettem is egy kicsit magamban, fene egye meg később fogok hazaérni 5perccel.
aztán hazaértem, örömködtem, bementem zenesuliba zongorázni, beszélgettem mindenkivel, főleg Livi nénivel, aki azt mondta hogy tegezzem már, mert már mondta hogy tegezzem csak úgylátszik hogy elfelejtettem, szóval mostmár szia van meg Livi, nem Livinéni és nem csókolom; hálistennek. aztán hazajöttem, vacsiztunk, meg pipáztunk apáékkal, holnap Kristófozás, jön haza az öcsém is vele is kell tárgyalni, mert ezen a héten csak egyszer tudtunk beszélni.
na jók legyetek.

2 megjegyzés:

maifosz írta...

aham, én is azzal jöttem haza, a 15:20-assal, azért voltak rajta ennyien, mert az előző diszkréten KIMARADT, úgyhogy én is mérgelődtem egy kicsit, maikor futottam, hogy elérjem a 14:52-est, erre bemondták, hogy azt törölték, sorry.

kamilka írta...

ja én is megtudtam a vonaton velem szemben ülő bácsikától, hogy törölték az előzőt, mert valaki valamit felgyújtott rákosrendezőn, vagy mi.