2009. szeptember 16., szerda

sasadiii, szülinap 16

újra sasadi, mert ma már csellóztam, meg leszívattam az agyamat szolfézson, meg szitkozódtam közgyűlésen, mert unalmas volt, és már fel akartam jönni a sasadira; úgyhogy "unalmamban" a Kristóf Anyukájával smseztem. aztán háromnegyedkor vége volt annak a tetves gyűlésnek, én meg úgy startoltam, mint akit puskából lőttek ki. elvágtattam a buszmegállóig, pont jött egy busz, felszálltam, daykagabiutcánál leszálltam, aztán felszálltam az 53asra, a sasadi alján meg felszállt a Vera szóval vele jöttem. kérdezte; én is a Beniékhez jövök-e, mondtam igen, úgyhogy végig együtt jöttünk. elvoltunk, vele is tudok beszélgetni, mint a Benivel.


ja. amúgy Boldog Tizenhatodik Születésnapot Saját Magamnak!:D
tizenhatodikán, tizenhat éves.

jóklegyetek, gyerekek.
:)