2009. szeptember 1., kedd

üdvözlet a sasadiról

ja. itt vagyok fennt vincééknél,van laptop, internet, meg zöldséges; ahol ülök, és ami még csak épül. ma volt az első nap a suliban, hát nem is tudom. kicsit máshogy képzeltem el, de biztos jó lesz, úgyis ez még csak az első nap volt, nem kell rögtön elkeseredni. persze nem az a fajta vagyok aki rögtön elkeseredik; de amikor tegnap beléptem a kolesz-szobába, rájöttem, hogy annak ellenére, hogy azt mondták nem lesz több szobatársam, mégis csak lett még kettő, akik eléggé unszimpatikusak és züllöttek, és nem tudom, hogy fogjuk mi ezt kibírni a Ciccával. szegény Nyuszit átköltöztettük mire az a másik hülye kettő nem volt hajlandó szétszakadni ezért Nyuszit visszapattintották a budaikisegítősökhöz, akik mind gyogyik. de nem baj, azért nem adjuk fel, megoldjuk, ha már csak úgy is, hogy éjjel fél12ig ülünk kinnt a folyósón a falnak dőlve, és az elveszett "mi pedig azt hittük együtt lehetünk" mondaton elmerengve. amúgy király minden, még van több mint egy órám addig, amíg vissza kell mennem a koleszba. amúgy azért jöttem fel, mert úgyse volt más dolgom, a Nyusziékkal meg majd 4 után még kikéredzkedünk és elmegyünk westendtetőre beszélgetni. úgyis van kimenőkönyvünk, beíratjuk éskész; ma még kötelező silencium sincs, amire amúgy se kell a weinereseknek bejárni; tehátmég szabad a pálya, suli csak holnap van. 

pénteken megyek haza, tök jó itt, de azért várom egy kicsit. otthon legalább nagy az ágy. bár azért annyira nem panaszkodhatom,a pörgettyűmet felhoztam ide is. szépen felakasztottam a fejem felé, semmiben nem zavar és így otthonosabb a szoba. ja amúgy ettől függetlenül jön velem haza a pörgyettyű; nehogymárne, direkt végigvágtatok vele a metrón, ha már csak brahiból is.

na, mára ennyi, ne aggódjatok; élek.

jók legyetek, píszriszpekt. hahaha.

Nincsenek megjegyzések: