2009. szeptember 26., szombat

helyzetjelentés.

ma háromnegyed11kor enyhén szólva se éreztem magam késznek a nap indításához; de rájöttem, hogy átkéne másznom a hídon mert hídfutás van, és még addig fürdenem is kell. így hát mégis csak felkeltem, reggeliztem, aztán fürödtem, délben ebédeltem, utána meg fél1kor apa úgyis ment a krisiért, hát én is lementem a városba, mondván, úgyis vizet kell még vennem, utána meg át kell sétálnom a termálfürdőhöz, hogy megnézzem a futkározókat. át is értem 1re, megvártam míg elszáguldott előttem kóró, meg a kristóf; utána meg bementem és megkerestem a kedvesem. aztán átsétáltunk, hazahoztak autóval; vagyis csak a teszkóig mert vizipipadohányt akartam venni; utána csellóztam meg pipáztam. aztán eszembe jutott, hogy a smici be akar rajtam hajtani 1100forintot valami színház miatt, tehát felgyalogoltam a kristófhoz; najó csak az áttörés feléig, mert ott jöttek szembe velem autóval apáék; szóval felvittek, kristóf még próbált a domival, utána még beszélgettünk egy kicsit, és hoztak is haza mert mentek valami lovasszínházba. itthon még cselló volt meg nemrég pipa, most meg punny.
jók legyetek.

Nincsenek megjegyzések: