2009. szeptember 6., vasárnap

reggel.:)

arról még nem is beszéltem, hogy reggel fél7körül kipattantam az ágyból, (najó. túlzás, hogy kipattantam) felöltöztem, fogat mostam, majd elkezdtem keresni a piricipőt ott ahol nem volt. kergemarhamódra végigkutattam a lakást, majd utolsó reményként kinéztem a teraszra ahol ott virított a drága piricipő. fogcsikorgatva mentem ki érte, ó mondom, rohadt életbe mit keres az ott kinnt. aztán megnyugodtam; piricipőt biztos hogy én hagytam kinnt tegnap este pipázás után. felvettem a cipőcskét aztán elhúztam a városba, mert úgyis tüntetés volt (mint arról már beszámoltam), és előtte igényt tartottam egy jó kis heimes kávéra. azonban, nagy bánatomra rájöttem, hogy vasárnap van, a heim nincs nyitva ezért lehet hogy ráfanyalodom a happysre. el is rohantam a happyig, vettem kávét, aztán felcaplattam a bazilikához.
aztán....
de a többit úgyis tudjátok:)

Nincsenek megjegyzések: