2009. szeptember 5., szombat

hazajövetelem. :)

rettenthetetlen személyem megbizonyosodást nyert afelől, hogy mindenfajta helyzetben helyt tudok állni; legyen az üvöltözés utáni Kristófhoz menekülés, vagy egy egyszerű nincs villamos hová bújt a villamospótló busz helyzet? a villamospótló busz meglett, majd a vonatot se késtem le, csak jegyem nem volt rá, mert azt a szar automatát még mindig csak csodálattól kikerekedett szemmel tekintgetem a nyugatiban, majd mikor nem ad jegyet mérgesen rúgok bele egyet; de úgy hogy senki ne lássa, aki meg látja az úgyis csak mosolyog; nyilván ez nem csak velem fordul elő. na sebaj, gondoltam ma is miután nézegettem az automatát; pedig én egyszer már vettem onnan jegyet nem igaz, hogy most nem ad. de nem adott, ezért rúgtem bele egy kicsit, aztán elmenekültem a vonatomhoz, nehogy a polgárőrök rögtön őrizetbe vegyenek közhaszonrongálásért, vagy mi a manóért. aztán eszembe jutott, hogy nyilván minden polgárőr és rendőr, ezen kívül még mindenfajta őr egyszerűen elvonult a buzikra vigyázni (MELEGEK. nem mondunk olyat, hogy buzik.---------------de mondunk csak halkan:D), akikre nyilván rárontott minden normális ember, akik úgy gondolták, hogy helytelen a nyílt utcán rózsaszín bugyikában szexuális élethelyzeteket bemutatni, pláne hogy ezt esetleg két férfi teszi. magánügy szerintem, nem tudom mire ez a nagy felhajtás, ennyi erővel mi is felvonulhatnánk a Kristóffal, hogy nézzétek, itt egy fiú meg egy lány, milyen érdekes a mai világban. haha. lassan már köztiszteletben fognak tündökölni ezek a ferdehajlamú emberkék, aztán majd kitüntetést kapnak, mert vállalják saját magukat, a heterokat meg majd bezárják, mert bojkottálják a buzik felvonulását. sebaj, ilyen a mai világ, kissé el van ferdülve, de hogy emiatt még a deákteret is lezárják, abszolút ökörség. ugyanis. miután észrevettem, hogy a 4es6os villamos engem nem fog elvinni a mokkáról, más közlekedési eszköz után kellett néznem, és eszembe jutott írtózatosan jó metros közlekedésem, ezért levágtattam a a metrohoz, ahol meg bemondták, hogy le van zárva a deáktér. mondtam anyátokat, és felmentem újra a villamoshoz; nem tudom mire számítottam; csodára vagy valami ilyesmire, aztán odamentem egy szimpatikusnak látszó magassarkú cipőt viselő hölgyeményhez és megkérdeztem, hogy ugyanmár hogyan fogok én így eljutni a kijelölt helyre. bíztatóan rám mosolygott és egy pontra mutatott, majd azt mondta; ott vannak a villamospótlók, menj azokkal, de siess mert mindjárt lekésed. én meg futottam a buszhoz, felszálltam és rögtön indult, úgy látszik már csak ilyen a formám, ezen a héten átlagosan egy nap kétszer próbáltam meg lekésni busztmetrótvonatotsatöbbit, és persze egyiket se sikerült; mondjuk határtalan örömömre. na szóval hazajöttem, aztán gondoltam vissza is fordulok rögtön csak dohányért elszaladok meg pipáért, de aztán inkább hazajöttem, mert apáék lehet hogy 8kor elindulnak haza, és akkor meg minek érjek fel 8ra pestre, ha már pipázni se lehet. szóval maradtam itthon, pipázok majd itt, és főzök magamnak egy finom gyümölcsteát.
vagyis nem csak magamnak, ugyanis Enikő előbb felhívott, hogy hogy vagyok, én meg mondtam, hogy jöjjön fel pipázunk, meg tárgyalunk.
szóval mégse leszek egyedül.

hellohello:)

Nincsenek megjegyzések: