2009. szeptember 9., szerda

neszmélyi.

remek közlekedésemen felbuzdulva, kedves édesanyukám megkockáztatta azt a javaslatot, hogy én eljussak a hungáriára az irodájába. ugyanis. mire ő kikeveredett volna ide a telefonommal, addig lement volna a nap, és maximum 9re ért volna haza. mondtam hősiesen, kimegyek én oda, csak mondja meg mire kell felszállni a többi már sikerülni fog egyedül is. felültem a 139esre, elmentem a déliig, aztán elvágtattam a stadionokig metroval, aztán egyesvillamos és máris beértem anyához. király vagyok mondtam neki, szóval tartottam anyát aztán tettem fel az új telefonomra képeket a Kristófról, hogy megmutathassam a lányoknak, meg megtudjam én is nézni néha, ha már nagyon hiányzik. :D
az új telefonszámomat majd kiírom de épp most nincs sok időm, majd a sasadira felugrom esetleg valamelyik nap vagy ilyesmi, és írok még.
(amúgy ez most informatikaóra) (hiányoznak GyöngyösPí óráji, remélem egyszer ráakad a blogomra és elolvassa ezt a mondatot.)

pá:)

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Kedves kamillás!
Machó Zsófia küldte el a linket!
Köszönöm!
Ti is hiányoztok.
Nem tudom, hogy ki fog most már kiállítást rendezni?
Gy. Péter

Unknown írta...

Javítva!!
KEDVES KAMILLÁS!

kamilka írta...

Kedves Tanár Úr!
látom remekül működnek az információs csatornák így ahhoz is eljut az információ akihez el kell, hogy jusson.
Pont valamelyik nap gondolkoztam, hogy így hogy lesznek kiállítások, hát nem gondolkoznak ezek a nagyokosok, hogy nincs se Tanár
Úr se kamillás, ki fog így kiállítást rendezni:)
tiszteletem:)