2009. szeptember 5., szombat

már megint

sasadi. :D
tegnap hazaértem, ma megint visszajöttem pestre, de majd nem sokára megint megyek vissza. most egy kis szilvalekvárfőzés van, sajnos Kristóffal nem tudunk ma találkozni, mert azt mondta szarul van, elég gázos megint a bőre; holnap végül is úgyis van tüntetés majd megbeszélem vele, hogy menjünk együtt. akkor meg megint találkozunk, tehát a mai nap már mindegy. amúgy csak azért mentem volna haza, hogy találkozzak vele, de szerintem így is lelépek egy óra múlva, mert nincs sok dolgom itt, és úgyis többet voltam itt ezen a héten, mint otthon. hiába; ilyen a pesti élet.
amúgy nem is tudom, kábé tényleg egy hét alatt ide költöztem; tegnap voltaam otthon, ma megint itt, délután megint otthon, holnaptól meg péntekig megint pest. sebaj, Kristóffal legalább tegnap találkoztunk. kibőgtem magam nála, aztán feledve minden gondom; megint lyukat beszéltem a hasába.
na távozom, nem leszek antiszoc mert az milyen gáz.

sziasztok, este majd még jelentkezem.:)

Nincsenek megjegyzések: