2009. október 26., hétfő


ezt a hetet, kéremszépen, az emlékeimnek szentelem, ugyanis ma van egy éve, hogy elindultunk villachba. vagyis. 26-a van hétfő, de múlt évben 26-a vasárnapra esett, tehát mondhatjuk úgy is, nem teljesen egy éve. csak dátum szerint. villachról úgyse írtam, de megpróbálok minnél többre visszaemlékezni.

csilla mondta tegnap, hogy ma van az évforduló; el is felejtettem, hogy pontosan mikor indultunk, csak azt tudtam, hogy október vége. november eleje. ahogy így mondta tegnap, elkezdett hiányozni; a sok próba, az esőben hazafutás enikővel, haloowenkor egy bolt lépcsőjén ülés és egy vámpírnak meg egy dominának öltözött emberrel kevertnyelven beszélgetés, meg a délutáni punny amikor enikő aludt, én meg a kristóffal msneztem, a város, a hegyek, a társaság meg minden. majd biztos bamberg is fog hiányozni. de most perpill, hogy az még nem rég volt, nem tud úgy hiányozni, mint villach.

bár meg kell jegyeznem bamberg se volt semmi, tejóég, még mindig libabőrös leszek, ha a koncertekre gondolok.

1 megjegyzés:

Csicsi írta...

a legjobb kép a legjobb csapatról :):)
Villach forever!!
I say: JAM! You say: FACTORY! ...
(L)
deszépisvolt :)
Cs.