2009. október 7., szerda

úúú sasadin vagyok, aztán majd 8felé lemegyek a koleszba csellózni. királyság van mert senkit nem zavar. juhu. tegnap este koncert volt a muzsikusban, ennyi hülyét egy rakáson senki nem látott még; azt hiszem; nem,nem; még ti sem.:) negyed11kor jelentünk meg csoportosan remek szálláshelyünkön, és írattuk be magunkat későnek, mert azt hiszem 10 után már beírják. de sebaj, mert el voltunk engedve, és egy késés nem a világ, van egy pár ember aki 9 helyett negyed12 kor ér be, mi meg ezekhez képest kispályás fajankók vagyunk. vagy azok se.
holnap várdai diplomakoncertje lesz, szóval le kell tárgyalnom kedves édesanyámékkal, hogy ugyanmár dobjanak vissza a koleszba, véletlenül meg vigyék el a cuccaimat, és akkor majd pénteken kényelmesen utazhatok. jupiii. HA. beleegyeznek. ha nem, akkor cuccos rohanás megint haza. bár már megszoktam, virítok a tömegben. jóazjóaz.
amúgy most gondolkoztam, hogy kedves pannikával még nem futottam össze mióta pesten vagyok, pedig megbeszéltük, szóval lehet hogy jövőhéten felhívom. felhívnám, ha meglenne a telefonszáma. ehelyett lehet, hogy inkább msnen lesz, vagy nemtudom, úgy felhívni valakit elég nehéz ha nincs meg a száma.
ja, tegnap este azért (megjegyezném ezt is) a muzsikusban halálra röhögte magát kedves dominika barátném, mert azt ecseteltem, hogy milyen alakú sarka volt a cipőmnek a 2008as istibálon, és nem jutott eszembe ezért azt mondtam, hogy E szer F per 2. mire elröhögte magát hogy az deltoid mire mondtam hogy nem nem, rombusz alakú volt, de legalább tudja a matekot mert a deltoid is E szer F per 2.

na ennyit mára, ez csak röpke helyzetjelentés volt.
legyetek jók:)

1 megjegyzés:

Panni írta...

Nincs meg a számom? Bezzeg nekem megvan a Tied. Júniusban hívtalak rajta a koncerted napján. Ejj-ejj. 06 20 770 4860. Most már ne veszítsd el! Előreláthatólag nem tudom, mikor érek rá, de sort kerítünk rá.

Pannika...
(miért is vagyok én PanniKA?)