2009. október 21., szerda

infoóra, dolgozat kiosztás, "teljesen rendben van, ha nem haragszol ötös". há.
ért valamit a nulladik. de annyit nem, hogy rájöjjek, hogyan lehet az összes képet lemásolni picasáról. addig nem terjed a tudományom, de szerintem (teljesen szerény véleményem szerint) sehogy nem lehet lemásolni az összeset. ezért majd egyesével leszedegetem azokat amik kellenek nekem. ma úgyis megyek sasadira, viszek usb-t, telefonra rápakolok, úgyis 1gigás a kártyám.
tegnap is voltam sasadin, megnyílt a zöldséges, ajánlom mindenkinek, nagyon finom a narancs. és minden nagyon szép. haha, egy kis reklám. :) aztán voltunk ancsáékkal szórólapozni, legyen egy kis pénzem, szerintem ma is megyünk, szóval megint lesz lóvé. remélem. néha kifogyok a pénzből, bár tegnap azért még volt, de jól jött még egy kis plusz.
holnap már csütörtök van hálaistennek, ünnepség lesz a suliban, az egyetlen hiba az, hogy nincs ünneplő cuccom, és hülye vagyok, mert nem hozattam fel anyával, pedig ma viszem neki a bőröndömet. sebaj, az angi már hét elején előszedte az ünneplős cuccát, és hozzám vágta, hogy próbáljam fel, aztán megállapította, hogy rendben mindenbe beleférek, nagyjából ugyanakkora a méretünk. amúgy ez így tökjó, hogy ilyen jó barátnőim vannak, mert kisegítjük egymást ha baj van; ruhaügyben, vagy másban. :D:D:D:D:D:D:D
holnap elmarad a csellóórám, szóval már a 14:52es vonattal szerintem hazamegyek, majd sietek, és nem tötymörgök a kajánál. csak céééltudatosan, ugyebár. meg végülis hat órám van, de a hatodikban ünnepség lesz, tehát lehet, hogy hamarabb végzek, és akkor juhééé. öcsém már eldicsekedett, hogy ő holnap már egykor otthon van, de hiába örül annyira, hogy én itt szívok majd még, negyed5körül már én is haza fogok érni. sajnos Kristóffal lehet, hogy csak hétfőn találkozunk, mert péntek-szombaton nincs itthon, vasárnap futóverseny, ma edzése van, hétfőn meg már szabad ő is. már nagyon várom, hogy mehessek haza, valahogy ez a hét most olyan lassan megy. már szeretnék pihenni, gondolom nem csak én vagyok fáradt.
na távozom.:)
majd írok még délután.
pááá:)

2 megjegyzés:

Maci írta...

Tudtam, hogy ez lesz a vége :'(...a Picasa elcsúnyítja a képet. Ha kell inkább elviszem neked DVDn. De kérlek ne a Picasasakat használd.

kamilka írta...

felőlem:D valahogy eljuttathatnád, mert tényleg nem túl jó néhány. meg gyöngyöspí képeit is valahogy össze kéne szedegetni, azokra is kíváncsi vagyok:)