2009. október 27., kedd

hö.
arra nem is gondoltam még, hogy fél12 van, és a mamához megyek délbe kajálni. akkor lehet, hogy csak utána lesz teszkó?
saját kérdésemre válaszolva, igen csak utána lesz teszkó, ugyanis hajat is mostam, azt meg is kell szárítani, ruhát kell keresni stb, utána meg le kell biciklizni a mamához.
háh. milyen jó időbeosztás. mondjuk jobb mint a tegnapi. tegnap fél1kor keltem, ebédeltem, és máris el volt csúszva az egész napom. de mindegy végülis mert egészen addig míg 8órakor fel nem hívott a kristóf; unatkoztam. de halál komolyan. semmit nem tudtam magammal kezdeni. szóval jó is volt hogy nem keltem reggel 10kor. hát mit csináltam volna egész nap? hát lehet, hogy megölt volna az unalom? TEJÓÉG! mi lett volna ha fél4kor már holtan rogytam volna össze az unalomtól? JÁJ.
nade. szerencsére ez nem történt meg. mert szerintem fizikailag és szellemileg és mindenféleképpenileg teljesen lehetetlen az unalomba belehalni. ugye.
na de távoztam.
pá.

Nincsenek megjegyzések: