2009. október 31., szombat

úáááúúúáá:D
szép napra ébredtünk, értelem ezen a napon még aligha mutatkozott, egész délelőtt büszkeség és balítéletet néztem (nem a filmre gondolni, az egy szar; ez meg egy 6részes BBc-s sorozat) meg krumplit pucoltam, és közben locsoltam a csirkecombokat a sütőben. milyen kis háziasszony lettem jééé két napig vasaltam is, mert annyira unatkoztam hogy azt már nem lehetett csak vasalással orvosolni. amúgy kábé mintha mit sem ért volna az összeszámolva 5óra vasalásom, megint itt egy csomó vasalatlan, brrrr.
ja ma pincebuli van, meghívtak kedves régi nemosztálytársaim, mert hogy olyan volt mintha oda jártam volna. kedves tőlük. bár ha kristóf nem jönne szerintem én se mennék, mert az úgy annyira mégse jó. de jön, úgyhogy megyünk együtt, még pince előtt telyaház lesz (nem én írtam így, hanem kedves kristóf) vagy cukrászda héráékkal, aztán majd felcaplathatunk a felsőkenderesi környékére. tőlünk nincs messze, a várostól annál inkább. sebaj.
távozom, majd írok holnap, ma már nem hiszem, hogy nagyon idejutnék.
aztán jóklegyetek.

Nincsenek megjegyzések: