2009. október 14., szerda

tegnap sasadi volt megint, majd letépte a hajamat a szél míg a buszmegállóban vártam a buszra, hogy végre valamivel feljussak. múlt héten gyalogoltam, nem bántam, mert akkor nem fújt a szél. most inkább ki se megyek az utcára; vagyis legszívesebben ki se mennék; mert olyan hideg van, és annyira fúj a szél. meggondolandó, hogy a szél jobb, vagy az eső. kezdem azt hinni, hogy elviselhetőbb, ha egy esernyő alatt görnyedek, mint az, hogy konkrétan küzdök az ellen, hogy le ne tépje a hajamat a szél. vagyis nem csak a hajamat, hanem a fejemet. pontosítok: el ne vigyen a szél. na ez ellen küdök én két napja. sikerrel, mert ugyebár itt ülök informatikaórán.
na mindegy, szóval tegnap sasadi volt, mint már említettem, csellóztam egy és háromnegyed órát, mert csak a Beni meg a Vera volt lennt, és őket meg nem zavarta, hogy zenélek, szóval végülis abszolút nyugodt környezetben csellózhattam. sasadiról lefelé, a buszmegállóban volt még egy harcom a szél ellen, ugyanis a 20:09re kiírt busz, 19re jött, tehát megfagytam.
ma reggel reménykedtem, hogy esetleg jobb idő lesz, de amikor kinéztem az ablakon, még mindig ugyanazt a zord képet láttam, a fákat jó hogy nem tövestűl csavarta ki a szél. itt a legjobb példa; nem csak a dunapart kellős közepén dőlhet a nyakunkba fa (na jó eddig még a dunaparton se itt nem dőlt rám fa) , hanem az autópálya mellett is, a koleszudvaron. eddig megúsztam szerencsére, szerencsés vagyok, maximum a szél vihet el.
holnap csütörtök, tehát tanszaki, ma meg ezerrel gyakorlás még, mert hiába gyakoroltam tegnap is sokat, meg előtte is sokat, akkor se érzem úgy, hogy teljesen pontos lennél mindenhol. na ma ezen kell majd dolgozni. meg az új etüdökön, amiből az egyik elég nehéz, vagyis pár része nehéz, és azokat majd el kell játszanom párszor.
ja és az Angi kedvéért még el kell játzsanom majd a g-moll mazurkát is, mert azt mondta egyik éjjel álmában valaki azt játszotta. háhá. hatással vagyok rá:D
ja holnap még plusz hazamenetel is, pénteken bemegyek az istvánba reggel, megnézem mit alkotott ott mostanság a város vezetősége, aztán majd hazamegyek úgy harmadik óra környékén, gyakorolok, összepakolok, meg tanulok. utána meg indulás a börzsönybe. hát nem leszek túl sokat otthon ezen a hétvégén, de nembaj, jövőhét utáni hét teljesen szabad. szünet van.
na megyek, mert ZIR lesz, másfél óra szenvedés, jaj.
jóklegyetek, páá:)

Nincsenek megjegyzések: