2009. október 26., hétfő

tegnap este 11 órára sikerült hazaesnem; programom futóverseny, world press, és zenetáboros találkozó volt. micsoda remek vasárnap. he. amúgy tényleg jó volt, egytől egyig minden, még a futóverseny is tetszett, perdig nem vagyok nagy sportember, de nem döglöttem bele 4kilométerbe. a verseny után, némi kis izgalommal sikerült csak elérni a vonatot a bogival, ugyanis fél12kor még egyikünk se nézett ki úgy, mint aki a 12:09es vonathoz odaér. bogi még csak akkor kelt, én meg még csak akkor fürödtem. amúgy bogi hamarabb odaért a vasútra, én még 11:56kor körülbelül meghazudtolva női mivoltomat, sárkány módjára ordítva szidtam a bejárati ajtót, amit nem tudtam bezárni, szerintem a szomszédok legnagyobb örömére. namindegy, futva érkeztem, jelentem nem késtem le a vonatot, a kiállítás jó volt. vagyis inkább brutális. aztán a 17:20as vonattal hazajöttünk, utána meg zenetáboros találkozó volt. hiányzott a sok hülye, szokás szerint vígan voltunk.
11körül kábé holtfáradtan estem haza, kristófék hazahoztak. szokás szerint. :)

Nincsenek megjegyzések: