2009. október 21., szerda

hoppá gyerekek. jókor kell lenni jó helyen. vincotte:D anyának elhoztam a bőröndömet, meg kértem tőle pendrive-ot, mire kaptam egy 2gigásat, de örökbe. jó is, mert nincs egy pendrive-om se, nem is tudom miért. na mindegy most legalább lesz sajátom, és nem kell kérnem anyától. asszem ma nem biztos, hogy felcaplatok a sasadira, lehet, hogy inkább szólok anginak, menjünk ki a kutyához, beszélgessünk, és együnk mcfreeziet. csokisat. jelenleg amúgy még mindig itt tartózkodom az irodában, épp most másoltam le a börzsönyös képeket. végülis negyed óra alatt sikerült 189képet egyenként átmásolni. kicsit jó vagyok. azt hiszem. majd este megnézzük a lányokkal, bár én már láttam őket, de hadd nézzék ők is. :D elég viccesek.
na pá gyerekek, holnap már otthonról jelentkezem.:)

Nincsenek megjegyzések: