2009. június 29., hétfő

:)

ó jesszus, tegnap valami bajom lehetett, tekintve, hogy csak egyszer írtam. nem fogyott el a lendület, csupán nem volt időm írni. először is a mamánál volt ebéd, aztán onnan rohantam a széchenyi térre, mert koncert volt 4től, nem baj háromra mentem, mert egy próbán se voltam, (nagyleordítás elmaradt, szépen mosolygott irénkenéni, gondolom közben mondta magában, hogy mit képzel ez magáról) szóval. koncert, természetesen egy műsorszám kimaradt amiben játszottam volna, pedig szerintem az volt a legjobb darab, nem baj az olivérrel eljátszottuk anyáéknak a téren. utána elmentünk megnézni a dunát, mert kíváncsi voltam mennyire nagy, a dunaparton aztán összetalálkoztunk nagypetivel, aki jött utána velünk, és megtárgyaltuk a hétvégi versenyt. utána gyerünk haza, hennáztam, titanicot néztem, és 10kor végre idejöhettem a géphez, mert akkor anya már nem dolgozott. akkor meg már nem volt kedvem blogot írni, mert inkább beszéltem a kristóffal.

Nincsenek megjegyzések: