2009. június 25., csütörtök

csodás napsütés

....volt. amikor kiléptem a nagymamám ajtaján.
most egy kicsit megint szürke, úgy látszik nem nagyon jött be előrejelzésem, miszerint ha nincs edzés akkor kisüt a nap is.
reggel nagyon gondolkoztam, hogy lemenjek-e, de aztán győzött a kötelességtudat, lementem, útközben megvettem a szokásos müzlimet, előtte még itthon beleügyeskedtem némi izostart a kulacsomba, mondom hátha kell tegnap is eveztünk esőben, na lényeg lementem, mire kiderült jön a víz, pakolunk. na. érdemes volt ma is felkelni. nem baj. szépen levilláztuk a lányokkal a barusék dublóját, felpakoltuk az utánfutóra, majd tébláboltunk még 11ig. néha egy kis lapátpakolás közbejött, de azért nem dolgoztuk magunkat halálra. szerintem senki se.
a végén még stéget húztunk, de annyian jöttek le, hogy én csak álltam a kötél mellett.
hiába. így kell igazán dolgozni. : D

Nincsenek megjegyzések: