2009. június 27., szombat

újra reggel.

nagyon mérges lettem, mert felkeltettek 8kor, hát mire való a szombat ha nem alvásra. bár egyesek szerint arra is jó, hogy az öcsémet fél8kor megpróbálják kirúgdosni az ágyból, mert valahová mennie kellett, nem tudom hová, homályos, félig még aludtam. namindegy, másik dolog amiért nagyon mérges lettem az az hogy a bundáskenyeremet egytől egyik felzabálták, tehát nekem maradt kifli reggelire, meg na jó negyed bundáskenyér. felháborító egyszerűen. most meg elkéne mennem fürdeni, mert nem ártana hennazacskót vennem, ha már pingálni akarok, meg a levinek is kéne valami névnapi ajándékot beszerezni, ha már van neki. lesz.holnap. úgyis ma megyek a kristófhoz,vagyis most megvagyok keveredve mert nemtudom éppen kihez is megyek tulajdonképpen, mert a levente kérvényezte, hogy menjek fel nem a kristóf nasebaj, azért hozzá is benézek.
na távozom is, majd írok ha hazaértem úgyis meg akarok emlékezni a remek sárkányhajós versenyről ha már volt az is. noémi kérte:)

Nincsenek megjegyzések: