2009. június 30., kedd

csapó NÉGY

ebédfőzés.
mai menü tejszínes tepsis hal tésztával.
első lépésként keljünk hajnali háromnegyed7kor, térjünk magunkhoz, és menjünk le a teszkóba. (ha nincs a közelben, akkor megteszi egy kisebb bolt is. bár nem vagyok biztos benne) vásároljunk halat, főzőtejszínt, meg olyan port, amit ugyebár rákell borítani a halra. jöjjünk haza. pihenjünk. vizipipázzunk és közben szenvedjünk a matekleckével, majd rakjuk be a mikróba olvadni a halat. ha kiolvadt a hal, tegyük fel a tésztát főni (lehetőleg előtte forraljuk fel a vizet, ne hidegben főzzük) a halat pedig forró víz alatt szabadítsuk meg maradék jégdarabkáitól. ha ezzel is kész vagyunk, szedjünk elő egy nagy edényt, rakosgassuk bele szépen a halacskákat, és borítsuk le őket a tejszínes szósszal. remélhetőleg már hamarabb beindítottuk a sütőt, így be is tehetjük sülni. majd miután mindezekkel végeztünk, dőljünk hátra, csináljunk bátran bármit, egészen addig míg el nem kell kezdeni aggódni azon hogy a tészta szétfő és a hal odaég.

szerencsére nem szoktam ilyeneken aggódni, szépen lekapcsoltam a tésztát (egy se főtt szét) kivettem a halat a sütőből és kész volt a kaja.
namármost mindezek után meg lehet teríteni és meg lehet várni míg hazaérnek kedves szüleink, és megeszik az egészet.
döbbenten állapítottam meg, hogy mégiscsak meg kellett volna csinálni az összes halat.
napá.

(anya nem is eszik húst. ebből se evett.)

Nincsenek megjegyzések: