2009. június 29., hétfő

...

utálom, hogy vasárnap bamberg, hogy szombaton velence.
utálom, hogy nélkülem döntöttek, hogy meg se kérdezték, hogy menni akarok-e.
hogy akarok-e azokkal az emberekkel 8napot együtt tölteni.
villachot nem utáltam. volt egy ember akivel jóban voltam.
villach előtt nem féltem, hogy családoknál kell lakni. akkor még azt hittem, hogy ilyen nem lehet. hogy együtt marad a csapat. hogy nem szakadunk szét. de szét kellett, és jó hogy volt velem valaki, akivel laktam egy osztrák csajnál. volt egy valaki velem mindig, aki tudott magyarul.
nem is ettől félek. itt is lesz 4ember rajtam kívül aki tud magyarul.
de egyikkel se tudok beszélgetni. egyiket se ismerem normálisan.

egyre jobban félek, hogy egyedül leszek, hogy nem tudok senkivel beszélgetni, hogy hiányozni fog a kristóf, egyre jobban kapaszkodm minden pillanatba, percbe amit itthon tölthetek.
mert nem akarok elmenni. utálom az egészet. utálom, hogy félek.

utálom, hogy senki nem tudja.

2 megjegyzés:

Panni írta...

Meg sem kérdeztek? Csaknem zeneiskola?
Ne aggódj, nem tudom elképzelni, ahogy végig csöndben búslkakodsz.:)Itt az idő, hogy megismerd őket! Most jól megnyugtattalak. Tényleg, ilyen esetekben mindig jobban sül el a dolog, ahogyan elképzeljük. Sokkal jobban! Jó utat!

kamilka írta...

csakde zeneiskola, mi más. ott szokás ez.