2009. június 26., péntek

:D

ma reggel nagypeti azt mondta, hogy ő tuc-tuc isten lesz nagykorában, és hogy ő sose fog hazajárni, mert a tuc-tuc istenek nem járnak haza. ezenkívül azt is mondta, hogy három gyerek jobb, mint a kettő, mert a három szebb szám, én meg erre azt mondtam, hogy a kettő is szép, meg a 16is, de azért mégse lesz az embernek 16gyereke, bár 3 gyerek lehet hogy mégiscsak jobb, mert arra jár állami támogatás, meg ingyentankönyv satöbbi. akkor mégiscsak három.
még ezen is kívül azt mondta, hogy ő biszex, én meg mondtam hogy normális vagyok, mire azt mondta hogy nála az a normális ha lányt szeretek, de mondtam hogy akkor nem vagyok normális, mert én a fiúkat. aztán mondta hogy ő érti, és ő lányt szeret, számszerint egyet. mondtam hogy én meg fiút szeretek, számszerint egyet, ha már ennyire pontosítani akar. aztán elkeseredett szegény, hogy őt nem is szeretik, és nekem mennyire jó,
de én úgyis tudom hogy őt mindenki szereti, tehát ő lehetne a legboldogabb ember a világon.

nagypeti, téged mindenki szeret:)

Nincsenek megjegyzések: