2009. június 25., csütörtök

sütiit.

sütök.éppen.
mindjárt kész lesz, mert csak meggyespiskóta, és az ugyebár hamar kész van, nem kell neki fél óra se.
már akartam délután is sütni, vagyis 1kor, amikor hazaértem, de rájöttem, hogy nincs itthon liszt, mert vasárnap elsütöttem(szintén meggyespiskóta), és tojás sincs, mert elsütöttem(szintén vasárnap, szintén meggyespiskóta), tehát szomorkodva leültem a szobámban, és bánatosan mondtam a macskának, hogy nem tudok sütni, mert nincs hozzá semmi, brühühü. aztán rájöttem, hogy a mama viszont sütött, végülis ha már mindenképp süti kell akkor mehetek oda is, nem kell mindenképp összekennem három tálat és négy tepsit.
aztán még egy meglepetés, miszerint nincs is kulcsom, tehát hová akarok én így menni. telefon fel, öcsémet hívni, jó oké jön haza, ő is sütizni megy. két perc múlva hazaért apa. majd én leviszlek kislányom, várjál. telefon fel, öcsémet felhívni, ne gyere, apa levisz.
fél óra múlva hozzá is jutottam a sütihez, aztán elmentem apával a teszkóba kajáért holnapra, meg vacsorára, vettünk lisztet tojást, tessék kislányom süssél.

hát sütök is.
de mindjárt odaég.

Nincsenek megjegyzések: