2009. június 27., szombat

lökött vagyok.

konkrétan még két percig kellett volna szenvednem a papírostölcséreshennával, és nem kellett volna ecsettel festenem. ugyaniis! az emberiség legnagyobb felfedezése a türelem, tehát ha még nyomogattam volna 10szer, akkor sikerült is volna. na de sebaj.
így is szép a lábam, csak az a kár hogy hülye voltam, és elfelejtettem hogy nekem mindjárt hajat kéne mosnom és fürdenem se ártana, tehát most csak úgy tudok fürdeni, hogy kidugom a festett lábam a kádból, mert nem érheti víz a pingálmányt. majd holnap érheti. ma még nem.
azért festettem egy mintát a nyomogatóshennával is a kezemre, de le is töröltem mert villogott a felirat a fejemben "HOGY FOGSZ ÍGY FÜRDENI FÉL ÓRA MÚLVA?" sehogy, mondanám.
és letöröltem.
majd talán holnap.

Nincsenek megjegyzések: