2009. június 27., szombat

a Folytatás

szóval.
miután megérdemeltem hogy leüljek hennát festeni, előszedtem a hennapapírba(hennatölcsébe, vagy hogyhíjják) töltött hennát, amit a délelőtt folyamán szereztem anyával. persze tegnap már bekevertem a hennaport is, hát ha szerzek üres papírt, és akkor sajáttal tudok festeni. tehát, ott tartottam hogy előszedtem. levágtam a tetjét. és meglepetten vettem észre, hogy ez nagyon folyik. az enyém ennyire nem folyott tegnap amikor kevertem. érdekes. megpróbáltam vele festeni, de nem akart belőle jönni, magamban mondtam, akkor édesanyukádat, festek én majd mással.
felrohantam a szobámba, előszedtem a tegnap elkészített hennát, előszedtem a szintén délelőtt vásárolt ecsetet, és leültem elégedetten hennát festeni. na így már jó.
szép lett a minta is. csak egy kis részt akartam belőle letörölni, de sajnos akkorra már befogta a bőrömet a henna, mit volt mit tenni, visszafestettem.

azért szóljatok ha kéne valamit festeni, én szívesen festek bárkire némi pénzért:D

Nincsenek megjegyzések: