2009. június 29., hétfő

reggel.

azt nem írtam, hogy mikor keltem, meg stb. pedig eddig minden reggel írtam. valahogy megszokásból. úgy látszik nem volt ez akkora megszokás.
szóval ma fél9kor kimásztam az ágyból, de rögtön vissza is ültem, mert úgy elszédültem, hogy gyorsan le kellett ülnöm. sajnos minden reggel szédülök, okot még nem találtam, hogy miért, sajnos együtt kell vele élnem. amikor elmúlt a szédülésem, megintcsak felálltam, de megint elszédültem, de mondom levan ejtve, én már menni akarok a dolgomra, nem üldögélni az ágy szélén, ha már felkeltem ugyebár. sikerült eltalálnom a ruhásszekrényig, természetesen csak emlékezetből, mert nálam a szédülés azzal jár, hogy semmit nem látok, vagyis csak kicsi fekete meg fehér pontokat. szóval. mire kiértem a szekrényig már jól voltam, kerestem magamnak gatyát, meg pólót, aztán előkutattam a sárga táskámat is, és lementem a konyhába pénzért, hogy esetleg valamivel fizetni is tudjak a boltban. miután sikerült magam teljesen összeszedni, lementem boltba, mert ebédet is kell főzni, (persze abból majd lesz bejegyzés is, mint a karfiolnál:D) és a lecsóhoz csak paradicsom volt itthon, paprika nem, anélkül meg nem megy. na tehát, lementem a boltba, vettem tejet is hátha kell, meg 4kakaóscsigát, mert az öcsém kettőt megeszik, gondoltam én is mert éhes vagyok, (sajnos csak egyet sikerült megennem), megvettem mindent, és ahogy szoktam, reménykedtem, hogy minden van itthon és nem kell mégegyszer lerohannom. hazaértem, és leültem blogot írni, mert azt is kell, és reggeli közben különben is mit csináljak. aztán beszéltem kóróval, aki ma jön hozzám mindjárt, és megbeszéltük hogy először elviszi edwardot a szerelőhöz, mert szegény elromlott, és majd utána jön ide, mert mondtam neki, hogy ugyanmár jöjjön fel beszélgetni, mert régen tárgyaltuk meg a világ dolgait. szóval előbb kinyitottam a kaput és megkötöttem a kutyát, mert kóró fél a kutyáktól, és ugyanmár nehogy megegye ez a hülye dög.


hozzáfűzés az előző bejegyzéshez: nem ilyen zenéz szoktam hallgatni, de ez valahogy megtetszett. fogalmam nincs hogy.

Nincsenek megjegyzések: