2009. június 30., kedd

megint egy új nap.

amit 6:45kor kezdtem az ágyam szélén ülve, és gondolkozva, hogy tulajdonképpen mit keresek én itt. mármint az ágy szélén ülve, és nem fekve. aztán rájöttem, hogy tegnap kristóf azt mondta edzés lesz ma, hogy hol azt nem tudom, és azért keltem korán, mert boltba kellett mennem, és utána edzés. szóval 6:50re sikerült is észhez térnem valamennyire, ruhát kerestem, és törölközőt, feltűztem a hajam, és elmentem fürdeni, hogy a víz majd felkelt. kérem ez tévhit, belátom, a víz csak jobban álmosít, főleg ha meleg. szóval miután sikerült elálmosítani magam mégjobban, felöltöztem, kértem anyától pénzt és elmentem a teszkóba, mert ma megint én főzök, és edzés után már nem lesz időm boltba is rohangászni. a boltban hosszasan álldogáltam a fagyasztott dolgok előtt, mert egyszerűen nem akart a látószögembe kerülni egy rohadt zacskós fagyasztott hal se, de aztán megdöbbenésemre a pizzák között megtaláltam. vagyis nem a pizzák között. csak az volt oda kiírva. vettem még pár dolgot, aztán hazajöttem, és újfent megállapítottam hogy szar az idő, ilyenkor nincs kedvem semerre menni.
nem tudom, említettem-e, de vasárnap leestem a bejárati ajtónk előtt lévő lépcsőn, és most fáj mindkét lábam térdtől lefele.
néhány helyen szép kék. :)
na távozom.

Nincsenek megjegyzések: