2009. június 26., péntek

nagyon..

reggel. nagyon matek.
nincs edzés, lehetett háromnegyed10kor kimászni az ágyból. túlzás, hogy kialudtam magam, pedig most rendes voltam, lefeküdtem 11előtt aludni. persze csak miután a matekleckében amit éppen csináltam egyre több hiba lett, egyre több áthúzás, egyre többször szoroztam összeadás helyett, egyre többször összeadtam szorzás helyett, majd mikor átellenőriztem számokkal is a feladatot, rájöttem hogy szar az egész, mert nem azt csináltam amit kellett volna. na, ott és abban a szent pillanatban kellett volna földhöz vágnom a füzetet, elszaladni dsarosihoz, és írtózatosan megbúbolni, hogy ennyi matekleckét adott, de én általában nyugodt ember vagyok(igyekszem) és nem vágtam földhöz a füzetet és nem búboltam meg dsarosit. hanem. szépen kitéptem a lapot a füzetből(amin sok volt a hiba) halál nyugodtan leraktam az ágyam mellé (mármint a füzetet) lekapcsoltam a lámpát, levettem a szemüvegem és néztem a villámokat. kábé két percig, mert utána elaludtam. namindegy.
szóval ma reggel felkeltem, összeszedtem a szárnyakat növesztett lapot a szoba sarkából, bíráltam döntésemet, miszerint helytelen a kijavított feladatot elhajítani, mert akkor csinálhatom újra, és beraktam a füzetbe szépen kisimítva, mert kicsit összegyűrődött.
nade most távozom főzni, mert sose lesz kész az ebéd.

Nincsenek megjegyzések: