2009. június 29., hétfő

csodálkoztam.

hogy a konyhában való rendrakás nem tartott két órán keresztül, és hogy most a mosogatólé se csorgott le a kezemen olyan sokszor. lazán rendet raktam ám, büszke is vagyok magamra rendesen, de mosogatógép pakolás közben eszembe jutott, hogy nekem ma még kottát kell nyomtatnom, csellóznom kell, és matekleckét se ártana írni, mert bamberg előtt azért még egyszer elkéne látogatni dsarosihoz, hogy megfelelő mennyiségű matekházival lásson el az elkövetkező hetekre is. szóval büszke az vagyok, de nem tudom hogy osszam be most az időmet, mert vacsorát is kell majd csinálnom. arra gondoltam először kottanyomtatás ami már meg is van (csak 30oldalt kellett most, a kotta további 76oldala már megvan hónapok óta) most jön az hogy csellózás, aztán vacsora, net meg stb, majd matekházi. jól beosztom én az időmet, kéremszépen. bár gondoltam arra is, hogy most lazázom, aztán majd éjszaka csellózom, de szerintem az első hangoknál éjjel háromkor kedves édesapám finoman elküldene orvoshoz, és megmérné a lázamat, hogy hülye-e ez a gyerek, hogy ilyenkor hangoskodik. erről a tervről lemondtam, az első ésszerűbb.
meg is valósítom.

Nincsenek megjegyzések: