2009. június 25., csütörtök

m.

tompika levelet írt nekem. haha.
meg az általa felbérelt pszichológus is.
meg az apukámnak is írt.

először könnyesre röhögtem magam, mert levelében aggódik minden kedves istvános diákért, és óva int minket az öngyilkosságtól. várjunk csak, inkább megkeresem a levelet.

na. meg is van. délután már kerestem, de persze nem láttam a saját szememtől, hogy ott van az íróasztalom sarkán lévő gyantát tartalmazó zacskó alatt. de most. kilógott ám a sarka.
naszóval. idézném.

Kedves Kajtor Kamilla! (haha.)
Megdöbbenéssel értesültünk diáktársatok, Vecsernyés Balázs tragikus haláláról. (én is megdöbbenéssel, akartam volna mondani, de nem volt kinek) Tragikus döntése megmagyarázhatatlan valamennyiünk számára. (ja már akartam mondani)
Fiatalként nem könnyű a mai világban élni, eligazodni annak útvesztőiben, teljesítményeket felmutatni. MÉgis tudnotok kell, szüleitek, barátaitok, a szűkebb és tágabb közösség számára életetek, egyedi személyiségetek pótolhatatlan érték. ( az biztos. senki nem tud annyit beszélni mint én. és olyan gyorsan se) Kérjetek segítséget, ha baj van, ha úgy érzitek nem tudtok megbírkózni a teherrel. ( na pámpárámm. itt jön a felesleges két mondat. maaajd.....)
Kérlek, próbáljátok meg feldolgozni ezt a tragédiát és ha bármilyen segítségre van szükségetek, forduljatok hozzánk. Készen vagyunk szakemberi segítséget is rendelkezésre bocsátani a történtek feldolgozására, a problémák megoldásához.

Tisztelettel: (fénymásolt aláírás)
M.T.
ja. pecsét. lefelejtettem.

válasz a levélre.
Kedves nem nevezném nevén!
Menjen kérem Ön pszichológushoz. Ajánlott Ön egy jót(biztos. nem tudom), kérem éljen a lehetőséggel.

K.K.

édesapám levelét nem részletezném. mármint amit ő kapott.
az utolsó mondata azért figyelemre méltó.
Kérem amennyiben lehetséges a történteket a nyár folyamán dolgozzák fel, nyugodjanak meg.

én kérem teljesen nuygodt vagyok.
és biztos egy egészen szemét ember vagyok.
engem nem rázott ez meg ennyire.
sajnálom, ez van.

1 megjegyzés:

eszti írta...

a gyorsbeszédet megtudomcáfolni: D az megy az egész kajtorcsaládnak: D