2009. július 24., péntek

100.

hajjaj.
tényleg ennyit beszélek? ma van blogom egy hónapos fennállása, és én a századik bejegyzést írom éppen, amit annak szeretnék szentelni; ami épp eszembe jut. tehát a mindennek.


először is, anyukám kérésére emléket állítanék kedvenc "egybemondottmondatszavainknak"
-szarpasz-----ami eredetileg szar passz volt, és egy istentudja mikor lejátszott baráti focizás közben hangzott el.
-pörilé-----ami gyanítom, hogy egy csirkepörkölt elfogyasztása közben kelt szárnyra.
-lufiló--nem részletezem, vásár volt gyerekek, kisöcsém megjegyzése ha jól tudom.
-kikapittel----ami ki kap itt el? volt eredetileg, én mondtam amikor anyáékkal sétálni mentünk este a bazilikához.
-sütszpitét---eredetileg sütsz pitét, szerintem amikor ez elhangzott még nem is éltem.
van még egy, de azt elfelejtettem, majd ha anya hazaér beírom azt is.

100. blogbejegyzésem alkalmával megosztok veletek, egy képet, ami még tztben készült, és marhára nemtudom hogy tényleg ennyire hülyék voltunk a kristóffal mint a képen látszik, vagy ez csak pillanatnyi agybéli elváltozás volt. (az a sejtésem támadt, hogy tényleg ennyire nem vagyunk normálisak)




fejemet nemnézni, rondavagyok hahahaaaa:D



aztán, emlékezzünk meg eszterrel folytatott intellektuális társalgáinkról is.

kamilka:
namivan?
Eszterke:
hüüüü

bist du hier?
kamilka:
igen
Eszterke:
hähäää
kamilka:
te nem vagy hier
Eszterke:
doch
kamilka:
jagut
Eszterke:
aber du schriebst nicht, danach ez a loszar kijelentkezik
kamilka:
wann bist du heute aufgestanden?
kamilka:naalefagyott ez a lószar nekem
Eszterke:
öööö um halb acht.--
Eszterke:
und du?
kamilka:
um halb acht?aztán minek?um 8uhr 55
Eszterke:
ich konnte nicht schlafen
kamilka:
warum?
Eszterke:
ich weiß nicht..vileicht...
Eszterke:
ich zalhe scon der Tage...die tage..und schon nur 3...
Eszterke:
und ich habe schon größer angst, und gute Gefühl..also ich bin schon (besozott)
kamilka:
warum hast du grösser angst?apicsáb ahun van a sárfeszesz
Eszterke:
nekem keznelde neked talän az ö-nel lehet..vagy nemtudom.-..
kamilka:
hogy dögölne meg a billentyűzeted

és ne felejtsük ki mr. jeles gergőt se.


kamilka üzenete:
*szóval
*ti a suttyómanó családba tartoztok
*te vagy mr suttyómanó, ő meg mrs suttyómanó
*D:
*de várj
*akkor én meg dínóné vagyok?D:
*vagyis
ger¿ üzenete:
*ahaD:
kamilka üzenete:
*férfiasférfiné?D:
ger¿üzenete:
*pfuj
*az már skizofrénD:
kamilka üzenete:
*:D
*eléggé
*eszter szerint a kristóf a hímneműek női tagjainak egyik legkiválóbb példája
*D:
*példánya
*naaa
*D:
ger üzenete:
*igyvan
*ez igy vanD:
kamilka üzenete:
*szerintem akkor is férfiasférfi
*D:

majd emlékezzünk brigittára is, akivel az elmúlt 9 napban 6szor találkoztam.

kamilka:
naaanemis írtad hogy csuhajjateeee
Brigi:
CSUHAJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAA?megfelel?
kamilka:
MEEEEEEEEEEG

CSUHAJJA
Brigi:
csuhajjja
kamilka:
kicsit nagyobb lelkesedéssel
Brigi:
CSUHAJJA
kamilka:
CSUHAJJJAAAAAAhúbaszki
Brigi:
cshajjjajajaja
kamilka:
csuhajjjjjjjajajajajajajaaaaaés cöcöcö
Brigi:
cöcöcöcöcöcöcöcö

majd végül, de nem utolsó sorban lehet szó bambergről is.







meg arról is, hogy volt nekem koncertem a blog elindítása előtt 20nappal:)





más közölni valóm azthiszem nincsen.

ez volt a századik bejegyzés gyermekeim.

na a viszontlátásra.

Nincsenek megjegyzések: