2009. július 19., vasárnap

kamilka üzenete:
*gondoltam ám mit fogsz mondani:D
Brigi üzenete:
*szálj kia fejemből hé:D
kamilka üzenete:
*én?D:
*ottse vagyok
Brigi üzenete:
*neturkálj a gondolataimban:D
kamilka üzenete:
*nem tehetek róla, hogy úgy jár az agyad mint nekemD:
Brigi üzenete:
*jólvanna:D akkor a teagyad is hibásan van bekötve:D
kamilka üzenete:
*:D
*hová?D:
Brigi üzenete:
*hát a fejedbe
kamilka üzenete:
*és miazhogy hibásan?D:
*én kérem, teljesen jól vagyok összerakva
Brigi üzenete:
*nemhinném...az csak az álca h netűnjön fel h teis egy evolúciós hiba vagy:D
*akárcsak én
kamilka üzenete:
*ó na bekaphatod:D
Brigi üzenete:
*kiért?
*:D
kamilka üzenete:
*kiért?D: gratulálok
*nemtudom
Brigi üzenete:
*kiét na?:D
kamilka üzenete:
*a szomszéd macska farkincáját
*:D
Brigi üzenete:
*nics szomszéd macska:D
*nincs:D
kamilka üzenete:
*nálunk vanD:
*jöhetsz ide rögtön
*:D
Brigi üzenete:
*rohanok:D
kamilka üzenete:
*gondoltamD:
Brigi üzenete:
*olyan gyors vagyok h már ottis vopltam és vissza is értem:D


ennyit erről:D

Nincsenek megjegyzések: