2009. július 25., szombat

délutáni tökölésem után, amikoris nem tudtam eldönteni mit is csináljak először, nekiláttam ruhát keresni. odavánszorogtam a vasalatlan ruhákhoz, és mitadisten egy hatalmas macskát láttam a ruhahalom közepén ülni. nanemjárja, mondtam megvidámodva, és odaültem keresgélni a macska mellé, aki ezt egy hatalmas ásítással kommentálta. de nem ám elfordult volna. egy frászt, egyenesen az arcomba ásított. mondom pofátlan macska, és kirángattam a terjedelmes feneke alól egy törölközőt, mire ő hangos nyávogással arrébb vonult, és szemrehányóan tekintgetett rám a küszöbről. hát engem nem érdekelsz néztem rá gonoszan, ő meg kivonult megsértődve. ha segítette volna a munkámat akkor talán nem rángatok ki alóla semmit. de így. pofátlanság kérem, ez teljesen pofátlanság.

miután túljutottam a macskával e kellemetlen incidensen, és kiszedegettem a halomból az összes tiszta de vasalatlan ruhámat; elvonultam vasalni.

na. elvonultam. kész megvagyok mindennel. és rájöttem, hogy még kell póló mert még csak hatot szedtem össze. az meg kevés. hát kerestem többet, így a végére a táskámban összesen 17póló foglalt helyet, plusz három zenetáborospóló az már 20, és még a többi cucc. az a vicc hogy lesz még egy zenetáboros póló, meg az eszterrel az ikerpóló. az huszonkettő. így kell kérem elmenni táborozni 8napra. úgy hogy az első napon még az a cucc van rajtam amit reggel felvettem. nembaaaaj. így jó ez. deszépis az amikor a táskát nem tudom felemelni mert olyan nehéz.

na. bepakolás után levánszorogtam vacsorázni. vacsorára kalácsot ettünk amit az eszter apukája sütött.

jelentem, ilyen jót én még nem ettem. 4szelet lekváros (baracklekvár mama csináltam nyamiii) kalács után még késztetést éreztem egy ötödikre is, az ötödik után megettem még egyet, aztán még egyet. 7szelet után végül megálltam mert elfogyott a kalács. na, ne gondoljátok hogy csak én ettem belőle, de szerintem a nagyrésze én voltam. annyira finom volt. minden nap megtudnék enni egy kalácsot vacsorára.

vacsora után teljesen kiegyensúlyozottan elmentem hajat festeni, és most itt ülök majdnem lila hajjal, ami holnapra padlizsánlila lesz, és marhára vidám vagyok.

lehet hogy azért mert már csak zirka 10óra és zenetábor? hát lehet.

majd reggel írok még búcsúbejegyzést:)

sziasztok:)

Nincsenek megjegyzések: