2009. július 21., kedd

korán reggel fél9kooor:)
jaj. persze már elmúlt fél9, lassan fél10 is eljön, de én még mindig úgy érzem mintha reggel 7kor keltem volna, és az égegyadta világon semmi közöm nem lenne ahhoz ami velem épp itt történik. pedig szokás szerint az eszterrel beszélek, persze németül, persze be nem áll a szám;hiába németül mondok mindent; de még ez a kis német beszéd se képes annyira felrázni, hogy kiugorjak a terasz közepére, és üvöltsem a világnak kifele hogy GUTEN MORGEN.
persze szép meg jó ez a reggel, de kedd van, még mindig csak kedd és kábé semmi nem csináltam eddig egész héten; nur vizipipáztam brigivel;amiből szerintem ma csak kávézás lesz; meg ma megyek dolgozni, hogy végre elfoglaljam magamat. ja meg pénzem is legyen.

na azt hiszem távozom, kicsit összekéne magam szedni.
na pá gyerekek.

Nincsenek megjegyzések: